Friday 27 December 2013

Playboy Itu Suami Aku


Assalamualaikum.

Ok sebelum aku mula cite aku nak cakap ni bukan shyikin. Ni kawan dia. Sorry tau shyikin aku pinjam blog kau sekejap. Just nak share je kat sini. Boleh? Jangan marah tau.

Harini aku nak cite pasal satu drama ni kat tv3. Playboy itu suami aku. Woah at first memang la tak berapa best orang kutuk kutuk cite ni tapi last last orang dah mula suka. Tapi ada yang menyampah jugak sebab hero dengan heroin dia dah start nak sweet sweet bagai hahah. Cite ni berapa episod tah tapi banyak jugak kot. Aku takde la tengok sangat. Kekadang je. Mak dengan abang aku pun time tengok emo gila. Aku cool je sebab cite je kan haha. Pergh perasan pulak diri dia cool haha.

Ok hm cite ni harini last episod!! Waa kena tengok ni. Wajib! Haha nak tengok ending dia cemane kan. Apa yang terjadi. Fina dengan king tu last last happily ever after ke. Fisya kena tangkap tak. Fahmi dengan si parut tu cemane kena tangkap jugak ke. Dahlia dah lama mati kot sebab kena hentak helmet dengan fisya haha kejam je kau eh. Kalau nak tahu, saksikan playboy itu suami aku setiap hari isnin hingga khamis jam 7 sampai 8 malam di slot akasia tv3. Ececeh dah nak habis baru nak cakap hahhaha. Ok lagi sekali sorry tau shyikin. Hm bye.

No comments:

Post a Comment