Monday 6 January 2014

6 JAN 2014

Assalamualaikum . 


okay hari ini hari isnin . and its my birthday ! hahaha k batak . yo lo my first time birthday on 2014 . haha mmg ah first time takkan la hari jadi kau dua kali kot . ntah pape . okay so , aku ain (peace) . sebelum ni ade dua entry yg aisyah update en and so hari ni aku tetiba rajin . aku tak tahu la banyak ke tak story mory nye weyh . kalau kau rajin kau baca la ke bawah . haha act aku still rasa bersalah sebab buang post yg sebelum ni . hahahahaha aku tau do aku ni bengong sikit . tapi sukati guwa ahh . masa first time sekolah je tetiba amira husna , classmates guwa cakap dia ada baca blog aku ni . waah waahh ! ni yg terharu habis ni . pastu first time sekolah je die dah bebel sebab aku delete post nya .. haih budak ni . dah la pagi tadi pijak kasut aku haaa . sukati je pijak kasut birthday girl . wuahahaha . 

and hari ni time di sekolah alhamdullilah sebab hari yg baik untuk aku . dan hari yg agak sedih sebab kakak aku pergi PLKN masa birthday aku ni ha . lagi satu aku tak ikut hantar die pergi naik bas sebab di sekolah banyak tugasan yg perlu di selesaikan . haha so balik balik je yee sunyi en . haha . dan kat sekolah thank you sebab wish kawan kawan ku . serius aku hargai sangat :') thanks dedikasi sebab nyanyi happy birthday haha . pastu pyka bagi hadiah and aku suka sangat . susah susah kau je pyka belikan enn . haha and hadiah tu boleh jadi kenangan sebab aku pernah belajar dekat kelas dedikasi sbb ada nama nama tu . hehe . thanks to amira izzaty jugak sebab bagi coklat weyh . aku terharu sangat my bestie dulu ingat lagi . thanks thanks thanks again ! then giha buat lagu happy birthday guna die punya pencil box yg cutieee tu . hahah . sebab dia punya pencil box boleh main piano beb . kau adoo ? haha 

and thanks for those yg wish tu . aku hargai sangat sangat :') haha betul ke bi aku tu ? sbb cikgu bi belum masuk lagi . ngeeee :3 aku tak tahu nak cakap apa lagi selain terima kasih je laa . mybe tak ramai yg tahu birthday guwa sbb guwa bukan hot and retis metis pun beb . aku hanya manusia yg tidak perfect sentiasa melakukan kesalahan . haha ceh ayat . and kak intan shahira nazri dm aku and die org first act wish birthday . haha even aku ngan die tak pernah jumpe tapi die sporting meh . thanks akak ! die cakap bangun dari tidur sbb nak wish aku je . hahah gila susahkan diri je . huhu . akak tu sporting ah . aku tak pandai speaking arab sangat . sbb akak tu wish " sannah helwa " . aku pergi cakap thanks lol . apa apa pun terima kasih sangat . haa org yg terdekat je laa yg wish mengwish and yg rapat dgn aku hahaha dan seribu kali terima kasih dari aku !!! ni pun dah cukup bermakna tanpa present ! hehe ayat mmg tak nak kalah pun . dan tak lupa jugak pakcik google pun ade wish jugak weyh haha . tak boleh nak tunjukkan ah sbb aku tak tahu nak screen capture kat lappy . haha betul ke ? 

biar aku terangkan , kalau kau bukak google mesti die punya tulisan besar tu ade pelbagai kan ? 

ini dari bantuan pakcik google .

haa maksud aku macam ni la . bila kau arahkan anak panah kau kat google yg kek tu nanti ade " Happy Birthday Ain! " haha . k act ni first time so tak boleh ke aku nak batak ? haha okay ah rasa nya dah panjang kan aku bebel tanpa hala tuju dan tujuan ni ? haha ok . 


  • terima kasih atas segalanya ya allah kerana telah permudahkan segalanya dan menjadikan hari yg baik untuk aku . 
  • aku akan merindui kakak ku yg ke PLKN di Gopeng Perak . (tapi raya cina ni dia balik
  • happy birthday to me . aku dah besar dah rupanya . 15 y/o . tua koooo -.- 
  • sejuta kali terima kasih kepada yg wish hahaha (berapa banyak kali siot aku nak berterima kasih --'' ) 
  • insya allah tahun 2014 ni aku nak belajar bersungguh sungguh . yeyeah ! 
  • thanks pyka , amira izzaty , syukri , sufi :'D






No comments:

Post a Comment